مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد

تاریخ ارسال : 1402/02/20

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد

در مراسمی با حضور «اکبر نیکزاد» رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی «شمس الله خدادادی» به عنوان مدیرکل این بنیاد در استان معرفی شد و از زحمات «بابک عاطفی» قدردانی گردید.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در این آیین از مقاوم سازی ۷۲ درصد واحدهای مسکونی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان کرمانشاه خبر داد و گفت: از ۱۱۸ هزار واحد مسکونی روستایی اکنون ۸۵ هزار و ۲۰۰ واحد آن مقاوم سازی و نوسازی شده است.

«بابک عاطفی» تعداد روستاهای داری سکنه استان کرمانشاه را ۲ هزار ۵۳۲ روستا اعلام کرد و افزود: طرح هادی برای همه روستای بالای ۲۰ خانوار استان تهیه شده و در برخی از این روستاها این طرح با توجه به ملزمات و نیاز روز  در دست بازنگری است.

وی همچنین اضافه کرد: طرح هادی در ۵۴ درصد روستاهای استان اجرا شده که برابر با میانگین کشوری است.

 

مقاوم سازی ۵۶ هزار واحد مسکونی روستایی در استان

مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: تا سال ۹۰ در مجموع ۲۹ هزار واحد مسکونی در استان مقاوم سازی شده بود و از سال ۹۰ تا به امروز ۵۶ هزار واحد مسکونی دیگر در سطح روستای استان نوسازی و مقاوم سازی شده است.

عاطفی همچنین بیان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در زلزله سال ۹۶ استان ۲۸ هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده و ۱۰ هزار واحد مسکونی در دیگر نقاط استان مقاوم سازی کرده است.

مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه  همچنین گفت: بنیاد مسکن ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۶۴۷ میلیارد تومان وام بلاعوض به زلزله زدگان از بانک های عامل جذب و توزیع کرده است.

عاطفی در ادامه از اجرایی ۶ هزار و ۶۲۱ پروژه شهری بنیاد مسکن استان کرمانشاه خبر داد و افزود: پنج هزار و ۳۲۵ مورد از این پروژه ها مربوط به اجرای پروژه مسکن مهر بوده که همه آنها به اتمام رسیده است.

وی در پایان با بیان اینکه بنیاد مسکن در استان کرمانشاه ۱۴ شعبه دارد؛ از تجهیز بنیاد مسکن استان به تکنولوژی و نرم افزارهای روز، خرید تجهیزات و ماشین آلات مختلف در پروژه عمرانی و اجرای پروژه های عمرانی متعدد و همچنین تملیک زمین در یک دهه گذشته خبر داد.

 

 اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن و طرح جهش مسکن از اولویت های استان است

در ادامه این جلسه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه اجرای دقیق پروژه های مهم نهضت ملی مسکن و طرح جهش مسکن را مهم ترین اولویت و ماموریت این نهاد در سال جاری عنوان کرد.

«شمس الله خدادادی» در ادامه ابراز امیداوری کرد با تعامل، تدبیر و همفکری با دیگر دستگاه های اجرایی مانند بانک های عامل، راه و شهرسازی، شهرداری ها، شوراهای شهر، استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری و دهیاری ها این اهداف مهم را محقق سازیم.

«شمس الله خدادی» مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان پیش از این معاونت بازسازی و امور شهری این نهاد در استان را بر عهده داشت.

«بابک عاطفی» مدیرکل سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه پس از 11 سال در کسوت مدیرکلی این نهاد در استان بازنشسته شد.

در پایان این جلسه از خدمات ۳۰ ساله بابک عاطفی با اهدای لوح تقدیری قدردانی شد.

منبع خبر:
  • خبرگزاری ایرنا
موضوع خبر :
  • مدیرکل بنیاد مسکن
  • استان کرمانشاه
اشخاص :
  • رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • شمس الله خدادادی (مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه)
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (2)

نظر شما در مورد مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد چیست؟

سوال: