دیدار مسئولین بنیاد مسکن استان کرمانشاه با حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه

تاریخ ارسال : 1398/10/23

دیدار مسئولین بنیاد مسکن استان کرمانشاه با حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه

در ابتدای این بازدیدحجت الاسلام و المسلمین شهرابی دبیر شورای فرهنگی و رئیس ستادعالی اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی,مهندس عاطفی مدیرکل بنیاد مسکن استان, حجت الاسلام و المسلمین کریمی دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه و هیات همراه با حضرت ایت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه دیدار نمودند.

حضرت آیت الله علما در این دیدار از فعالیتهای بنیاد مسکن در امر بازسازی مناطق زلزله زده استان کرمانشاه تقدیر و تشکر نمودند و بیان داشتند که باید یک خسته نباشید به مهندس تابش و معاون ایشان جناب اقای مهندس مهدیان و کلیه کارکنان ستاد های معین مستقر در استان گفت.

در ابتدای دیدار حاج آقا شهرابی با بیان اینکه : بنیاد مسکن نهادی انقلابی، اجرایی و فنی است که در حوزه خدمات عمران روستایی و شهری فعالیت می کند و در کنار همه این فعالیت ها، با توزیع کتاب رساله حقوق امام سجاد (ع)  وکتاب طرح کلی اندیشه های اسلامی قران دربین کارکنان و خانواده های آنان در امور فرهنگی، مسائل اعتقادی، ترویج فرهنگ نماز و تقویت بینش و دانش اعتقادی نیز فعالیت دارد.

موضوع خبر :
  • دیدار مسئولین بنیاد مسکن
  • نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه
اشخاص :
  • مهندس تابش
  • مهندس مهدیان
  • آیت الله علما نماینده ولی فقیه
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد دیدار مسئولین بنیاد مسکن استان کرمانشاه با حضرت آیت الله علما نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه چیست؟

سوال: