مدیرکل بنیادمسکن استان کرمانشاه با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

تاریخ ارسال : 1402/11/14

مدیرکل بنیادمسکن استان کرمانشاه با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

مدیرکل بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 

متن پیام مهندس خدادادی بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا (اسرا -۸۱) حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است

  دهه مبارک فجر،‌ سرآغاز طلوع اسلام و تجلی شکوهمند حماسه عظیم ملت ایران است. انقلاب اسلامی همچون نوری عظیم،ظلمت فراگرفته در ایران را روشن کرد و « استقلال» و « آزادی » و « جمهوری اسلامی» را برای مردم ایران به ارمغان آورد. این ایام یاد آور اراده پولادین مردمی بود که با توکل به خدای متعال و روحیه ایثار و شهادت طلبی، توانستند نظام ظلم و ستم و استبداد را در هم شکسته و آزادی و عدالت و استقلال مردم را به عنوان آرمان اسلامی به منصه ظهور برسانند و امروز نیز بعد از چهل وچهارسال همچنان در حفظ آرمان های امام راحل و انقلاب اسلامی راسخ باشند. بی شک حفظ نظام جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در سایه تبعیت از مقام معظم رهبری، پیشرفت و آبادانی کشور، خودباوری و وحدت ملی حاصل خواهد شد.

اینجانب آغاز دهه فجر پيروزي انقلاب اسلامي؛ این حماسه تاریخی را به رهبر معظم انقلاب ، ملت شريف ايران بویژه همکاران گرامی در بنیادمسکن انقلاب اسلامی استان کرمانشاه تهنیت عرض نموده؛ عزت، اقتدار و سربلندی ایران عزیز را از خداوند متعال خواستارم.

 

موضوع خبر :
  • مدیرکل
  • بنیادمسکن
  • استان
  • کرمانشاه
  • با
  • صدور
  • پیامی فرارسیدن
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد مدیرکل بنیادمسکن استان کرمانشاه با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت چیست؟

سوال: